att jag aldrig läser, men det gör jag och jag läser en hel del.
 
Har bara inte blivit att jag skrivit här om de böcker jag läser... Detta beror dels på att jag inte haft så mycket tid att skriva, men haft tid för att läsa. Jag är inte heller nöjd med hur upplägget på min blogg är och har funderat på att strukturera om den.
 
Har en idé om hur jag vill att den ska vara och ska börja ändra på den i nästa vecka. Vill att det ska bli lättare att hitta serierna och dessutom finna böckerna i rätt ordning. Ska undersöka om min idé fungerar och sedan flytta om de inlägg jag redan gjort innan jag börjar göra nya. 
 
Har flyttat om i mina bokhyllor och mina övernaturliga böcker har börjat invadera min skönliterrära bokhylla. Tror jag kanske köper för mycket böcker men nej det är faktiskt mina bokhyllor som är för små!

Kommentera

Publiceras ej