Jag vet att jag är otroligt dålig på att uppdatera min blogg... Man kan tro att jag inte läser något alls för tillfället eller har köpt nya böcker men så är det verkligen inte. 
 
Har nyligen köpt och läst ut City of heavenly fire av Cassandra Clare som är dne sjätte och avslutande delen i Mortal Instrument serien. Har blandade känslor för den och måste låta den smälta innan jag kan skriva om den.
 
Just nu läser jag Reborn av C.C Hunter, som är första delen i Shadow Falls - After dark serien som är en spinoff till Shadow Falls serien och handlar om Della Tsang. Har inte läst långt men den verkar lovande. Jag avgudade ju Della i Shadow Falls så den komme nog vara riktigt bra. Hoppas på en spinoff som handlar om Miranda härnäst!
 
Sedan måste jag berätta för dem som inte vet att Wendy Higgins ska skriva en till bok i sin Sweet triologi. Dena gång ska boken utspela sig ur Kaidans perspektiv. Den ska utspela sig innan han träffar Anna samt andra händelser under triologin. Kan inte vänta! ÄLSKAR Kaidan! Bara jobbigt att man måste vänta till hösten 2015 innan boken kommer... 
 
Vill till sist lova att jag snart ska börja uppdatera med fler böcker.. har varit mycket på sistone med jobb och tenta på universitetet men nu är denna termin över och jag ska förhoppningsvis få mer tid att läsa!

1 kommentarer

Anna

11 Jul 2014 22:02

Hej igen :D
Om du vill ha en bra boksida (engelsk) så kan jag tipsa om denna ^^
https://www.goodreads.com/

Svar: Hej, tack för tipset brukar kolla in den sidan ibland för att få tips på böcker :)
Mia

Kommentera

Publiceras ej